birgencmom Kızlar daha önce post açmıştık rsv virüsü diye kızım da sadece öksürük var ama berbat bi öksürük 4 buçukta kalktık hala öksürüyo ne yaptıysam geçmedi çıldırmak üzereyim 2 litre su içti neredeyse hiç mi hafiflemez yok hafiflemiyo
benencokanneolmayisevdim birgencmom allah yardımcınız olsun bal biraz hafifletiyor ama kalıcı çözüm bende bulamadım
birgencmom benencokanneolmayisevdim bu hastalık böyleymiş doktoruna getirdim az önce beklediğimiz bi durum dedi
birgencmom benencokanneolmayisevdim tedavi antibiyotik verdi evde hava veriyorum öksürük ilacı veremiyor çünkü hastalığı öksürerek atması lazımmış dün doktora götürdüğümde bronşları dolmuş dedi film falanda çekiyo ciğerlere bakmak için
benencokanneolmayisevdim birgencmom bu tedaviye antibiyotik verilmiyor diye duymuştum ama hatta çevremde de olanlara verilmemiş