Sıfırın yarı fiyatına satmanız makul.. ilk arabamı bilmiyorum ama yürüme arkadaşının sıfırları gerçekten pahalı.. ürünlerinizde temiz duruyor çalışıyorsada her şeyi gayet makul.. evet dolapta vs diğer uygulamarda daha uyguna var ama ya bir parçası kırık yada çalışmayan yerleri oluyor yinede bin küsürlerde.. bütçesi kısıtlı olanlara tabiki pahalı gelebilir buda normal.. ama illa alıcısı olur.. iyi satışlar diliyorum 🙂