3 aya kadar combiotic kullandık sonra bebelac golda geçtim çok sıkıştığım zaman da bebelac kullandım şuan 13 aylığız hala bebelac gold ve bebelac arasında kullanıyorum Bi sıkıntı olmadı çok şükür tavsiye ederim çok gaz sıkıntısı yaşamadık kaka olarak da.. Ben ayrıca probiyotik de kullanıyordum onunda çok faydası oldu.. Birde biberon çok fark ediyor lansinohu da tavsiye edebilirim..