oglum 2 buçuk yaşında sinir heyacn olunca ellerinin üzerini ısııryor sol elini genellikle yapma dedikce yapıyor oyın oynarkne heyacn sevindiğinde oyle yapıyor cizgi film vs bakınca daha cok ısııryor heyacndan gecermi acaba başına gelen varmı bole şey yaklaşık 6 aydır bole