Merhabalar. 2 buçuk ay önce doğum yaptım ama kış ayı evdeyiz diye bebek arabası almadım henüz. Elele markasını çok beğeniyorum aynı zamanda ailem Konya’da yaşıyor yani sürekli uçak yolculuğu yapıyorum. Kabin boy uçağa alınabilen hafif bir model istiyorum. Aranızda Elele bebek arabası kullanan var mı hangi modeli önerirsiniz???