dilarakrt aşkım ben evimden çıktım hastaneye doğuma gittim hastaneden anneme geçtim lohusalığlım yardım edecekti annem sen gel ben gelmiyim kardeşimin okulu vardı felan neyse gittim niyetim toparlanana kadardı eşime iş teklifi geldi aniden gitti 5 ay orda kaldı ben yenidoğmuş kolik ve emmeyen bir bebekle tek kaldım ne kadar annede olsa gece kaldırıp çocuğu tut mama yapıcam yada lavaboya gidicem diyemiyorsun Allah var annem çok yardım etti yaptığı iyilikler karşısına çıksın inşallah o olmasa ben yapamazdım ama kıyamıyorum annemi uyandırıp yardım istemeye öyle öyle geçti günler şimdi 2 yaşına girdi kızım çok şükür