Merhaba4 ay önce sezeryan oldum hamilelikte 12 kilo almıştım ve ilk ay 12 kilo verdim 50 kiloyum ama 4-5 aylık hamile gibi göbeğim var hiçbir kıyafetim olmuyo bulamıyorum da bacaklar ince göbekten olmuyo vs vs korsede takmıştım aslında normal mi bu durum ne zaman iner pilates yapıyorum bu arada