Arkadaşlar 2 yaşında oğlumun akşam yatırmadan önce burnunu yıkamak istedim hasta biraz çünkü ve burnu açılmasa rahat uyuyamıyor, serum fizyolojik sıkarken kendini sıkıp başını oynattı ve burnunun tek tarafından ciddi bi kan geldi,, genel durumu iyi hareketli iştahı da vardı ama o kadar kan olması beni çok korkuttu 2 saat kadar uyutmadım ne olur ne olmaz diye acaba kılcallara mı zarar verdim başını oynattığı için kbb ye götürmek istiyorum yarın başına böyle birşey gelen var mı acaba çok korktum çünkü şehire uzak oturuyoruz ve yalnızım bu akşam eşim iş seyahatinde,, devamlı gidip kontrol ediyorum baya kanadı çünkü ciddi birşey olabilir mi sizce