Ikıncı doğumum , iç karnım küçüktü sezeryan oldum ıkısındede korse kullandım bı nane etkısını görmedim küçültme konusunda … hatta aksıne kasları tembellestırıyormus … suan 4 aylık hamıle gıbıyım ayakta durunca sırt ustu yatınca karnım dümdüz oluyo ama mayalı hamur gibi yunusacık ve kırıs kırıs göbek cevresi berbat bir görüntü içerisinde … ne yapacagımı bilmiyorum kas ayrılması oldugu ıcın . Korse ıle göbek gıtmez korse sıkı tutar sadece …. Tek çözüm karın gerdirme gibi duruyor ama oda cok korkunc derecede zor …