rumrum123 kızlar bişi soracağım şimdi benim bebeğim 10 aylık ve ekgıdanın başından beri ne zaman yoğrt ve yoğurtlu çorba versem sabahlara kadar uyumuyor ve gaz çıkartıyor yani hassasiyeti mi var anlamadım sevdiği tek şey bi de😂yani başına gelen var mı?
Busegr rumrum123 yoğurt gaz yapar zaten normal kızımda öyleydi çiğ sütten yapıyorsan o daha çok şişiriyor
zeynep1401 rumrum123 benimde bebeğim 10 aylik bende bu konudan supheleniyorum çünkü önceden ondan olabileceğini düşünmemiştim ama şu son zamanlarda bende öyle düşünüyorum kendim mayaliyordum sindiremiyordur gaz yapıyordur diye activia laktozsuz yogurt aldım verdim ama kabız olduğu için anlayamadım tam yoğurt mu yapıyor gazı gece inlemesini uykuya dalamamasini 2 gündür kabızlığı düzeldi ama 3 4 gündür yoğurt vermiyorum bende denicem kabızlığı duzelmisken tekrardan
organikirmik rumrum123 nerdeyse 10-11 aylığa kadar süt ürünü kullanmadık biz kabız oluyordu. Bu aylarda zaten alerji döküntü vs ile değil kabızlık gaz ile belli olurmuş. O yüzden vermeyin bi süre dinlensin
rumrum123 Busegr yok yok ev yapımı çiğ sütten de hiççççç yapmayız ama artık tolere edebilmesi lazım diye düşünüyordum ama edemiyor sanırım
rumrum123 zeynep1401 biz de ishal gibiydik gittim entrogermina kids aldım düzeldi üç gün kullandım ama yine aynı bi de mesela pirinç unu falan da hassasiyet veriyor bence benim oğluma pirinç de aynu şeyi yapar mı yani gerçekten hep aynı şeyi yaşıyoruz döngü
Busegr rumrum123 öyle düşünme mide hacmide büyüyor haliyle daha fazla tüketiyorlar sevdikleri için oda bir noktada hazmı zorlaştırıp şişiriyor garip bir döngü 😂
rumrum123 oylesinebiri__ bizim farklı bi durum hafif seyretmiyor hırıltı geçmeyen pişik vsvs yarın alerji testi yapılacak
oylesinebiri__ rumrum123 biz 10 aydan 14 aya kadar gaz şurubuna yine başladık maelesef çok gazı vardı belli aylarda bağırsak gelişimi olduğu için doktor normal olduğunu söyledi 10 ay 18 aylar arası oluyor mus öncesi 3 ay 4 ay 6 ay gibi gibi
organikirmik rumrum123 bize test yapılmadı ama alerji dedi doktor. 1 yaşından sonra ufak ufak açmaya başladık kabızlık devam etti ama şükür geçti şu an. Şimdi inek sütüne aynı hassasiyeti var tariflerin içinde falan kullanamıyorum ama o da zamanla geçer herhalde