babyisleeping Kızçeler orada yaşayan var mı Eylül ayında hava nasıl sıcak mı bebekle tatile gelinir mi denize havuza girilir mi 😊
Nrkzy babyisleeping ben geçen sene eylülde gittim 8 eylüldü hatta hafif serin oluyor akşam gündüz havuza denize girdik sakindi ortam
mavipatikk babyisleeping bölgesel olarak değişir ekimde alanyadaydım hatta ekimin sonlarına doğru falan. Akşamları hafif soğuyor ama üşütecek şekilde olmaz asla. Akşam ince bir hırka atarsınız bebişiin üstüne. Kendinize gerekmez bile (alanya için söylüyorum)💃🏼
simseklivekalpli babyisleeping biz Eylül’de gitmiştik 6 aylıktı kızım. Denize de girdik tulumla da gezdirdik sorun olmamıştı konyaaltı tarafından bahsediyorum
nazlimom_ babyisleeping biz hep eylül ayında gidiyoruz Antalya ya hava cok güzel oluyor hiç aşırı sıcak olmuyor
babyisleeping nazlimom_ daha önce agustos ayında gittim bu sene eylülde gidelim dedik okullar açılacağı için o çok kalabalık dağılır daha rahat ederiz dedik ama hava durumu kafamı karıştırmıştı teşekkür ederim😊
aysebb babyisleeping Eylül sonuna kadar sıcak oluyor evet gelinir. Tam zamanı hatta dozunda sıcak oluyor kavurmuyor 😎
sdakaan Antalyada yaşıyorum Eylül en güzel zamanlar akşamları terlemezsiniz gündüz denize girersiniz biz Eylül sonuna kadar klimada uyuyoruz düşünün 😂