gozz1 15 aylık ben aslında 13 aylıkken kesmiştim ama hasta oldu o ara emzirmek zorunda kaldım sonra baktım tekrar sık uyanmaya başladı tekrar kesmeye niyetlendim akşam en geç 22:00 bazen 22:30 da uyuyor sabahta 08:30-09:00 arası uyanıyor ilk gece 1 saat ağladı kucağıma gelmek istemedi meme yok karnın aç değil dedim ara ara ağlamayı kesti dalar gibi oldu tekrar kriz geldi 1 saatin sonunda uyudu 2. gece de yine 40 dk ağladı ama ilk geceki kadar kötü değildi uykuya daldı 3. gece de uyandı ama meme istemedi kucağıma aldım yanıma yatırdım pış pış yaparak uyuttum 1 hafta 10 gün oldu galiba bırakalı çok nadir bazen uyanıyor ama meme istemiyor kolayca geri dalıyor uykuya en önemli şey sakinlik ve sabır gerçekten şuan açlık değil alışkanlıkmış diyorum çok vicdan yaptım ya gerçekten karnı açsa aç bi şekilde uyuduysa diye ama aç olsa o kadar saat uyumaz diye düşünüyorum