Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 aydır gece uykularımız çok kötü neredeyse saat başı uyanıyor bazen sürekli ağlıyor zor sakinleşiyor üstten 4 tane dişi patlamak üzere onun etkisi 2 ay sürer mi gerçekten çok yoruldum malesef ayağımda yada kucağımda sallayarak uyutuyorum ona bağlı mı uyanıyor hiç bilmiyorum tecrübeli annelerden fikir istiyorum şimdiden teşekkürler 🙏