Merhaba benim ön dört disime zirkonyum kaplama yapildi, ama maalesef oralardan agzima kan geliyor ara ara da ust damagimda apse oluşuyor ve son zamanlarda koku olmaya basladi dis ipiyle temizlesemde gene olusuyor, alttaki disim curumus olabilir mi cok korkuyorum .Disciye de gitmiyorum korkudan ya cekilecek derlerse bu genc yasta dissiz kalicam verdigim paralarda bosa gidecek :(