Ben özel eğitim öğretmeniyim 17 aylık da bir kızım var . Çocuğu konuşturmak için her dediğini anlamamak her isteğine anında dönğt vermemek biraz konuşmaya teşvik etmek gerekiyor. Çocuk haliyle iletişimini sürdürebildiği için kolaya kaçıp konuşmadan işaretle vs işini halledebiliyor. Bunun önüne geçmek lazım . Onun dışında da yapacağımız tek şey bol bol sohbet şarkılar türküler . Ben mesela o kadar çok şarkı söylüyorum ki kızıma artık bazı kelimelerde durup ona zaman tanıyorum o söylüyor. Bol bol kitap resimleri inceliyoruz.