beyaz1 Kızlar kizim 11 aylık yaz geliyor bana güzel kullanışlı bir bebek arabası önerirmisiniz dogdugunda prego marka aldık hiç memnun kalmadım tekerlekleri habire takılıyor 1 buçuk yaşa göre ne alabilirim malum yazin o civarlarda olacak
KendiEvimdeDeplasmandayim beyaz1 benim kızımda 14aylık doğduğundan beri bagi neo 2 kullanıyoruz memnunuz sürüşü falan zorlamıyor katlaması vs de kolay
HELELEKADIN beyaz1 e bebekten baston aldık 1 yaşından beri kullanıyorum katlanınca minicik oluyor çok seviyorum
mrscakir beyaz1 bence bu aydan sonra baston modellere bakabilirsiniz en mantıklısı o modeller belli bi aydan sonra
KendiEvimdeDeplasmandayim beyaz1 evet kışında kullanıyoruz sorun yaşamadık. Ayaklar için sıcak tutun örtü gibi şey var ya adını bilmiyorum o parçası var ama kullanmadık hiç.