Korkmanıza gerek yok şuan iki ayligiz ilk zamanlarda benim bebeğim dede oldu çok kötüydü gördükçe üzülüyordum ama kendiliğinden geçiyor doktora götürdüm cildi çok kuru geçene kadar banyo yapma sıklığını birazcık azalt banyodan sonra zeytinyağı sür dedi birde bepantolun cilt bakım kremini tavsiye etti onları kullandım çok şükür geçti