Smilebaby_ ben 2 seans yaptırdım hafif lekelerim ve çillerim vardı yapan kişi lekelerin çok az etkili olmaz zaten çilleride gidermez dedi yoğun lekeli ciltlere etkiliymiş ama gende yaptırdım. Çok acılı bir işlemdi , ilk gün özellikle dokunamıyprsun bile yüzüne iğne batırıyorlar gibi bir his ve kırpkırmızı oluyor. Sonraki günlerde soyulma oldu . Sonuç hiç bir faydasını görmedim çektiğim acı ve para boşuna gitti .