cikolatatatlisi Bebeğimiz 8 aylık yaklaşık iki ay önce geceleri o kadar sık uyanmaya başladı bir iki hafta kadar idare etmeye çalıştım ama ruhen ve bedenen çok yorucu yaşayanlar bilir. Biz de yatağımıza aldık bebeğimiz çok rahat uyumaya başladı daha az uyanmaya ve sanıyorum daha güvende hissetmeye başladı. Bir noktada tekrar yatakları ayırmam gerekiyor ama mental olarak hiç hazır değil gibiyim bebeğiminde keyfi yerinde ama Allah esirgesin her kıpırdanmasına uyanıyorum insan yine de tedirgin oluyor. Galiba bizde böyleyiz diyenleri dinlemeye içimi rahatlatmaya ihtiyacım var yazmak istedim
seher178 cikolatatatlisi 1.5 yasinda şimdiye kadar aynı yatakta uyuduk çokta seviyorum aynı yatakta uyumayı ama bir süreden sonra zorlaşıyor bel ağrıları falan beşikte uyuyor yavaş yavaş
ydiricanli cikolatatatlisi bebeğim 10 aylık 4 aydır yerde beraber yatıyoruz ben memnunum eli göğsümde uyuyor beni rahatsız etmiyor bende uyuyorum bu sefer tahammül seviyem artıyor ikimizde güne mutlu uyanıyoruz birde deprem falan olursa diye yanımda uyuması daha güvenli geliyor zaten buyuduğu zaman istesem de gelmeyecek o yüzden tadını çıkarıyorum 😁
arelim1905 cikolatatatlisi oğlum 3 yaşına girecek hala birlikte yatıyoruz.🫣 kıyamıyorum doğru değil belkide ama zaten daha kaç sene benimle yatmak ister ki diyerek her gece oğlumla uyuyorum. Kendiside tabi ayrılmak istemiyor bende istemiyorum🥰 eşimde bende alıştık artık bazen eşimi içeri göndermek zorunda kalıyoruz hatta çoğu zaman 🙈
alikaspain cikolatatatlisi ilk 9 ay kendi yatağında yatıyordu taki depreme yakalanana kadar o günden sonra yanımda yatırdım hicbirsey umurumda degil cocugumun kokusuyla uyuyorum şuan 4 yaşında vakti gelince kendi istediği zaman yatağına gececek
babylinda02 Bebeğim yeni 6 aylık oldu birkaç gündür kendi yatağında uyanıyor ben de yatağıma alıyorum ama alışır diye de korkuyorum bilmiyorum ne yapacağım
cikolatatatlisi babylinda02 o alışabilir işin tuhafı siz de alışıyorsunuz uyurken elini yanağınıza koyduğunda dünya duruyor
mirosgirl Dogdugundan beri aynı yataktayız bence kendini güvende hissedip rahat yatıyorsa önlemlerinizi alın ellemeyin 🌸
cikolatatatlisi mirosgirl ah çok iyi geldi bunu okumak ☺️ zaten günü geldiğinde odasına gidecek şimdi kokusumu doya doya içime çekerek uyumayı çok seviyorum
Muallaaa mirosgirl dedim veee bebeğim on aylıkken ikinci bebeğe hamile kaldım derken hala bebeklerimle beraber uyuyorum Eşim bazen bir hafta evde olmuyor dengesiz çalıyor bende korkuyorum bazen Napacz bilmiyorum böyle
cikolatatatlisi seher178 ben de çok seviyorum eliyle koluyla bacağıyla sarılıyor dünya duruyor ama kaygılanmadınız mı hiç, uykum hafiftir ama bazen fırlıyorum yataktan aklıma bin türlü şey geliyor Allah esirgesin
cikolatatatlisi ydiricanli katılıyorum size ohçok rahatladım sanki bi ben kurallara uymuyormuşum da bebeğimi beşiğinde yatırmıyormuşum gibi stresliydim
cikolatatatlisi alikaspain en güzelini yapmışsınız o an gelirse Allah korusun en yakında olması çok önemli
allwrite Bebeğim 19 aylık, biz de hala böyleyiz. Keyfimiz yerinde, sadece bu kadar çok emmek istemese çok daha yerinde olabilirdi.😅 Birbirimizi öpüyoruz her uyanmamızda. Bir bana yaslanarak yatıyor, bir babasına. İkimiz de bayılıyoruz.🫠
cikolatatatlisi allwrite ayy bayıldım biz daha küçüğüz ama o aylara geldiğinde umarım bebeğim de bizi uyanıp öper
tombikinannesi cikolatatatlisi bebeğim:) 2,5 yaşında ve biz hala beraber yatıyoruz çok da huzurluyuz aksine o olmayınca uyuyamıyorum
Muallaaa mirosgirl ben memnunum biraz ama sorun şu ki ailecek yer yatağında yatıyoruz çünkü ikiside hareketli bebek Yerde yatmaktan yoruldum Yatak yüksek ikilisiyle yatamazdk ve sigmazdk tek olunca da bu sefer korkmamak için bana daha iyi oldu sanırım küçüğü memeden kesince ayiracagm yataklari