Bebeğim 6 aylık su içirmeyi alıştıramadım. Mamajonun alıştırma suluğunj aldım ama bir türlü kendisi çekmiyor ucuna reçele değdirdim alışıp daha sonra kendisi çeksin diye reçel bitince çekmeyi bırakıyor o işe yaramayınca eczanede satılan alıştırma bardaklarından aldım onunla da oynuyor bir müddet sonra ikisiyle de dişlerini kaşımaya başlıyor. Nasıl alıştırdınız? Hangi alıştırma bardaklarını kullanıyorsunuz? Kaç günde alıştı? Neler yapmam gerekiyor? Tavsiyelerinize ihtiyacım var.