mihribanelizan Kızlar acil bebeğim 47 günlük çok öksürüyor ateşi yok hırıltısı yok sadece öksürük doktor mukotik şurup verdi yeni aldım çeyrek çay kaşığı ver dedi verdim inşllah geçer öksürüğü sizdede oldu mu başka çözümü olan varmı
pimpiriklianne43 mihribanelizan turkiyede aşırı şekilde rsv salgını var osman gönülal videosunda sadece serum suyu ile burun temizleme ve serum buhari diyor izleyebilirsin ben yaptım baya iyi geldi
Karanirem mihribanelizan kesinlikle rsv dir bence baska acike götürün bu kadar kücük için direk yatış
denizduruyaz mihribanelizan beım bebeğim de 5 aylık aynı öyle oldu 4 gun üst üste doktora gitmeme rağmen bronşit oldu nefes darlığı olmaya başlamıştı yatış yaptı k çıktık çok şükür şımdi iyi siz de hemen getirin bence çok küçük daha çok gecmıs olsn
abooovallahtangorhun hunilimomy ben bunu chatcptye sormuştumda doğru değilmiş soğanın ağır kokusu burununu tahriş ediyomuş kanıtlanmış bi faydasıda yokmuş bende yapıyodum 🫠
pimpiriklianne43 mihribanelizan serum fizyolojik ile buhar makinesine koyuyorum ve buhar yapıyorum bittikten sonra gaz çıkarır gibi sırtına 5 dakika pat pat yapıyorum osman gönülal in videosunu izle rsv nin tedavisi bu demişti bizde 1 hafta öksürük çektik doktor ciğeri boğazı temiz deyip antibiyotik yazmış almadım sadece serum buhari yaptım oğlum burnunu asla temizletmedi temizlesem daha çabuk iglesecekti
mihribanelizan Karanirem acile götrdm önce ciğerini az üşütmüş dedi ilaç vermedi çocuk doktoruna gtrdm oda üşütmüş dedi şurup verdi ama öksürürken boguluyor gibi oluyor ateşi yok burun akıntısıda yok
mihribanelizan mihribanelizan bizimki geçti şükür 3 günlük kullanılan azitro şurup verdi bide ventolin buhar verdi kullandık baya geriledi öksürüğü dene canım sende buharı düzenli ver ama ayrıca azitro antibiyotik şurup çok etkili çay kaşığında yarısını veriyorsun sadec 3 günlük doktoruna söyle yazar belki
mihribanelizan Kızlar doktor serum suyu ve buhar ventolin verdi karıştır ver dedi ama ben anlamadım ne kadar serum ne kadar buhar koyacagz bilen varmı
cicianne79 mihribanelizan o şurubu verdiğim şlk gün daha bebek rahatlamaya başladı :) doktorumuz yazdı. Bizimde burun tıkanıklığı vardı evde de herkes grip tahmin ettim hemen götürdüm önlem için antibiyotik ve buhar vermemi söyledi doktorumuz çok şükür. Bugğn 2. Gün biraz uyku yapıyor ama sürekli burun temizliyorum foçu foçur geliyor buharda veriyorum. İnşallah yarında kolay atlatırsak iyleşiriz.