Bebegim 3 aylık. Kendi kğcük koltuk yatagı var. Dogdugu günden itibaren yarım kundak yapıp o yatagın içine koyup elimi üzerine koyarak uyudum. Suan yatagımızda yatagıyla yatıyor. Daha ahşap beşiğine koyup başka odaya gidemedim ilk günler bırakıyodum ama cok kusunca vazgeçtim güyya ilk 3 4 ay sonra yatagı ayırcaktım. Uyurken bile başka odaya gidip birşey yapamıyorum onun tarafından daha sırtımı dönemedim. Deliriyo muyum mesela sjsjs. Ya da geçiyor mu bu durum bu his sürekli gözüm onda sürekli yani yatagı ayırmak istiyorum ama asla cesaret edemiyorum ya dönerse burnu kapanırsa ya aglar ve duyamazsam ya beni bıraktı diye düşünürse of ilk anneliğim gülmeyin