yenikullanici Kızlar 3 haftadır çömelemiyorum. Çömelince sol dizim aşırı ağrıyor ağrısı da bir müddet sürüyor. Dizimi hep altıma toplayıp oturuyordum ondan mı oldu bilmiyorum. Bu kendi kendine geçer mi?Yaşlı teyzeler gibiyim birşey önerin😂
xbeyza_ yenikullanici bir kere bana olmuştu kitlenip kalmıştım merdiven inerken. O zamandan beri hala arada yoklar merdiven inerken yokus inerken namaz kılarken vs. En çok hamilelikte zorladı kitleniuordu hiç hareket edemiuordum. O zaman doktor voltaren krem vermişti iyi gelmişti
xbeyza_ yenikullanici en çok sıkıntıyı hamileyken cektim hamileyim diye de röntgen falan çekilemedim. Sonradan geçti arada hala oluyor çok sıkıntı vermiyor önceki gibi. Ama menisküs yırtığı olabilir diyorlar ihmal etmeyin sizde kötüyse.
yenikullanici hazalkaanb ondan korkuyorum cidden o yüzden hiç gidesim yok doktora :( buraya benim vardı zamanla geçti veya şunu sürdüm geçti diyecek birileri çıkar belki diye yazdım🥲
yenikullanici xbeyza_ sen de çömelemiyorsun değil mi canım?Sonrasında geçti o zaman kendi kendine şükür. Belki benimki de geçer.
yenikullanici esrabade merhaba. Hayır geçmedi. Doktora da gitmedim. Hatta biraz önce eşimle konuşuyordum artık gitsene diyordu. Sizin de mi ağrınız var?
yenikullanici esrabade çok geçmiş olsun. Hayatı çok kısıtlayan bir durum. Sizin neresi ağrıyor çömelirken?Benim dizimin iç yan kısmı,diğer bacağa bakan kısımda ağrım.