Merhaba hanımlar bebeğim 1 aylık oldu doğum kilosu 2980 gramdı şu an 3600 gram. Direkt doktorla görüşmedim ama çevremdekiler işte sütün yetmiyor mu falan diye konuşunca bende kafaya taktım 🤦🏻♀️ en azından geceleri uyku arasında emzirme sonrası mama vereyim diyorum daha hızlı kilo alsın diye sizce meme reddi olur mu ? Şu anda gazlı bir bebek özellikle sancısı varken memeyi biraz zor tutuyor o yüzden meme reddinden çok korkuyorum napsam kızlar ya tecrübeli olanlar özellikle fikirlerinizi bekliyprum ilk gebelik ben çok arada kaldım