Ben bugün og store orijinal sitesinden aldım trendyolda fiyatı gereksiz pahalı ekstra komisyon ücretinden dolayı pahalıya koymuşlar sanırım. İlk alışveriş olarak denemelik unlardan muhallebiden hurma keçiboynuzu özlerinden bir de zeytinyağı aldım siz ne almayı planlıyorsunuz?