vety Bebeğiniz ilk ay kontrolünde kaç gram almıştılar kilo doğdu acaba ve neyle beslediniz hanımlar 🐥
Tugceksck vety bebeğim 3100 gr doğdu. İlk ay değilde 40 günlük kontrolünde 4700 olmuştu. Anne sütü ve arada bir mama destekli beslenmişti
1cocukannesi_1 vety 3.380 doğdu ilk ay kontrolünde 4.750 olmuştu anne sütü gece 1 kere 40 50 cc mama içiyordu
Tugceksck mehlika_ tabiki biberon kullandım ve red yaşamadım biberonu uygun başlıkla kullanırsanız sorun olmuyor genelde
cnhavva vety 3080 dogmustu 2900 lere düşmüştü ilk iki ay toplam 3 kilo almıştı sonraki aylar 600 gr kadar aldı
Zhr_ygz vety 3020 doğdu hastaneden çıkış kilosu 2800 1 ay kontrolünde 3600 gelmiş sadece anne sütü ile beslendi
mehlika_ KumsalNesra kilo alımına normal dedi mi doktorunuz ? Bende aynı durumdayım ve çevre baskısından kilosunu kafama taktım 🥺 2980 doğdu 1 aylıkta 3600 olmuş sadece anne sütüyle
nur1232 Bebeğim 2950 gram doğdu hastanede 2800 düştü sarılık olmuştu 2 günde bir hastaneye gittik 1 hafta sonra 3.500 gram olmuştu sadece anne sütüyle
Marianne mehlika_ yaşamadım. İlk çocuğumu da bu şekilde büyüttüm. 2 yaşında memeden zor çıkardım. Bu ikincisi.