lexias Kızlar taze anneyim son iki gündür çok ağlıyorum 🥹🥹 bebeğimin gazı var iyi bakamadım diye ağladım bir kere hıçkırığı çok uzun sürdü bana böyle bi değişik baktı canı yanıyor mu acaba diye ağladım. Ay çok duygusalım yaa siz lohusayken nelere ağlamıştınız?
selambennsid lexias her şeye ağlıyordum🥲 zorlanmıştım çok. Zamanla geçiyor derdi ne neye ağlıyor anlamaya başlıyorsunuz. Sağlıcakla büyütün inşallah 🫶🏻
buse57 lexias ilk kızım kolikti ağlama saati gelince bende onunla ağlıyordum sürekli ilk altı ay araba olmadan dışarı çıkamadık çıktığımızda zaten hastane falandı lohusalık dışı 6 ay ağlayıp durdum ne zaman dışarı çıktım o zaman rahatladım
[silindi] lexias şuan bende lohusayım 21 günlük bugün eşim buğday ekmeği almayı unutmuş diye ağladım vay bana değer vermiyorsun nasıl unutursun bilmem ne saydım eşim de şoka uğradı ne oluyor falan diye 😂 iki saattir dalga geçiyor simdi ösödöshnk En saçma bu ben bile gülüyorum şuan daha
lexias buse57 Yaaa 🥹🤲🏻 kolik bebek çok zordur peki koliklik sonradan başlayabilir mi suan bir şey yok 13 günlük bebeğim
love_momy Neye ağladım sütun az mı geliyor dendı sütun yetmiyor mu dendı yok sütun yaramıyor mu dendı bırı annem bırı kaynanam ikisinden de bunu duydum hastaneye gıttım doktor bu çocuk aç dedi bır süre kendımı yetersiz hissettim ağladım eşimin hödüklugune ağladım normal doğum yaptım baya dıkısım vardı o halımle yemek yaptım çay verdim herhalde surunmeme ağladım kırkım çıkmadan hastanelik oldum kımse onemsemedı beni doğru düzgün bakanım olmadı. Neyse hepsini atlattım bebeğime tek bakıyorum bebeğime bakıp senı seviyorum deyip ağladım dua edip ağladım 😂😂bakınca hep aglamısım
Pamukhanim_ lexias doğar doğmaz sağ göğsümü asla istemedi orayı emince çıkarırdı en çok o göğsümü kabul etmiyor diye ağladım . Birde daha 3 günlüktü kaynanam zevkim kız değil sevmem dedi diye ağlamıştım 17 aylık hâlâ o kelimeleri unutmam
anonimomss lexias kendini anne karnında sanıyor diye konforunu bozdum diye ağladım gazlıydı vicdan yapıyordum 😄
Marianne lexias epstein dosyaları yayınlandı lohusalığımda. Videodaki çocuk seslerini duyunca perişan oldum, göz yaşlarımı durduramadım.
aslhnkrts lexias herşeye ama herşeye ağladım 🥹 o kadar ağladım ki kafayı yemek ğzereydim bebeğim küvezdeydi zaten iyice bitiktik zamanla geçti gitti zor bi süreç kendini kasma ağlaman gelirse ağla
1cocukannesi_1 lexias herşeye ağladım ilk hafta sütüm yoktu sarılıktan hastaneye yattık hastane bahçesinde yavrularını emziren köpek gördüm köpek bile emziriyor ben emziremiyorum diye bağıra bağıra ağlamıştım herkes bana bakmıştı şimdi düşününce komik geliyor ama o zaman için çok zordu bir kere de bebeğim ilk defa ağlamadan uyumuştu (kolikti) eşimde kahve yapta kutlayalım dedi kahveyi taşırdım kahve bile yapamıyorum çocuğa nasıl bakıcam diye ağlamıştım 😂 hormonlar insanı mahvediyor ama üzülmeyin hepsi geçiyor ben bebeğinize çok güzel anne olduğunuza ve olacağınıza inanıyorum hepsi geçecek güzel anne anın tadını çıkarın ve yenidoğan bebişinizi bol bol kucaklayın koklayın o mis kokuları bile her şeye değer 🥹
sumeyyeravza lexias sezeryan doğum olmuştu, neden normal doğuramadım diye ağlamıştım. Annem odaya girdi, niye ağlıyorsun dedi. 7 yaşındaki kız yeğenimde bana sarılıp teyzem kendini normal olana hazırladığı için ağlıyor demişti😄 delilik doğurmuşum işte.
hkabak lexias gezmeyi çok seven biriyim eve gelince bundan sonra dışarı çıkamayacak mıyım diye ağlamıştım