Merhabalar, kızım 30 aylık bezi bıraktıralı 2 ay olmuştur maşallah çokta güzel söylüyordu ama 2 3 haftadır devamlı küçük kaçırmaları oluyor ve bu hafta daha fazla oluyor nazar değdi diye düşünüyorum kimseye söylemesem de illaki görenler oluyor siz böyle bir durum yaşadınız mı bu süreçte neler yaptınız