Kayra_68_aksaray ben sadece bu markanın ıslak mendilini kullanmıştım çok uygun fiyatlıydı 5-6 sene önce koliyle alıyordum. Bezini denemedim hiç. İki kızımda da molfix kullandım büyük kızıma bezi bırakmaya yakın goon kullanmıştım o da iyiydi ama çekilmiş sanırım türkiyeden.