mavi_123 Arkadaşlar trombosit im 444 çıkmış referans değer üst sınırı 424 müş acaba tehlikelimi? Çok endişelendim 2 ay oldu doğum yapalı önceden böyle bişey yoktu son 3 ay ki tahlillerime baktım sadece onlarda 514 dü şimdi 444 düşmüş bu iyiye işaretmi?
birgencmom mavi_123 bu şekilde anlamam ama ya direk geminiye sorarım yada tek tek googladan bakarım tabiki sonrasında doktorada giderim
mavi_123 birgencmom chat gpt ye sordum çok hafif üst sınırın üstünde bir anlam ifade etmiyor dedi aile hekimi belki doğumdan sonraki hormonlarından olabilir dedi laburatoar hatasıda olabilir bi kere daha hastanede yaptır dedi 3 hafta sonra google de sorduğunda direk mezara sokuyor sormaz olaydım🤦🏻♀️😂
beginnerrmomm mavi_123 çok önemli bir artış değil bu kan alınırken bile oynayacak değer, kanın çok iyi alınıp bekletilmeden analiz edilmesi gerekir
mavi_123 beginnerrmomm https://hizliresim.com/9f7gobk https://hizliresim.com/aincgfh https://hizliresim.com/dvsjdgb Diğer değerlerimde böyle canım normalmi?