minigim1105 Kızlar bebeğimi anneme bırakıyorum yada kayınvalideme bırakıyorum biyere gideceğim zaman ama hiç peşime düşmüyor ağlamıyor yani 1 hafta evde olmasam hiç beni aramayacak gibi
Senakara-1996 minigim1105 ne güzel işte anneye yapışık cocuk insanın ömrünü yiyor bütün sorumluluk sana kalıyor aile içinde insanları tanıyıp onlarla kalması güzel