kimbumadam yanlış düşünmüyorum. Belki kalabalık ailede büyüdünüz ve size doğru olanı bu şekilde öğretilmiştir. Ailede tek çocuğum, kimse zorlamadı, paylaşmadım. Kızıma da paylaşmak zorunluluğu hissettirmedim. Şimdi kardeşi oldu, kardeşine ayrı alıyorum. Vermek istemiyor, vermemek, paylaşmamak kızımın kararı ve bana saygı duymak düşer. Merak ettiğim konu yetişkin olarak siz eşyalarınızı paylaşıyor musunuz?