yohh_yavv eda717_ ay inşallah ya bizimde şuan çoğunlukla altını kaçırıyor umarım alışır siz gece alt bezlediniz mi
eda717_ yohh_yavv hayır hiç bezlemedim kendisi istemedi şuanda tutuyor gece sabaha kadar veya gündüz bir yere çıktığımızda da tutuyor bayağı kaçırmıyor hic
kimbumadam yohh_yavv Gerçekten normal , kızmadan ama çokta taviz vermeden ilerleyin.Ödül falan veriyo musunuz?
yohh_yavv kimbumadam evet çişini yaptıktan sonra süpriz var diyorum ardından veriyorum 😊 birde gece uykusuna geçti bebeğim yatmadan çişini yapttı tuvalete çok az da olsa gerisini nasıl hal edicem ben mi uyandırayim yoksa kendisi uyanınca mı götüreyim
mylifes_myrules yohh_yavv ilk günden pes edecem dedin ona şaşırıyorum yoksa bilmediğin için değil bende bilmiyordum ilk çocuk olunca insan bilgisiz oluyor
kimbumadam yohh_yavv Kendisi uyansın , çünkü kaçırıyor diye ben o hatayı yaptım bırakalı 7,8 ay oldu gece kalkmamaya daha 2 haftadır başladı😂alışkanlık oluyo yani
3kedili2bebekli yohh_yavv o kıyafet sorunu cidden devam edecek biraz ya günde 2 kez yikiyordum artık ikizler 😂
yohh_yavv 3kedili2bebekli sizin daha zormuş Allah yardımcınız olsun 😃 ya tuvalet eğitimi postlarında hep sizi önerdiklerini gördüm son olarak bi şey daha sorucam beneğim gece uykusuna geçti yatmadan az da olsa çişini yaptı tuvalete bez bağlamadım uyudu gece nasıl olucak ben mi kaldırıcam yoksa kendisi kalkınca mı tuvalete götürücem
3kedili2bebekli yohh_yavv ben 12 gibi kaldırdım başlarda 23 ayliklardi henüz kucuklerdi pekte hazır değillerdi çünkü sonra kendileri kalkmaya yada kalkmamaya basladilar duruma göre bir de oğlum aşırı su içtiği icin hala geceleri kaldiriyorum diyebilirim 27 aylık ama cidden çok su içiyor kızım öyle değil genelde kalkmıyor biraz da çocuktan çocuğa değişiyor aslında ☺️
yohh_yavv kimbumadam tamam o zamn ellemiyorum yatalı 1 saat oldu arada gidip kurumu altı diye bakıyorum henüz kuru yaparsa uyanır heralde yapmayıp uyansa bile ben bi tuvalete götürürüm yinede 😃
yohh_yavv mylifes_myrules ben biraz sabırsızım sanırım 😂 ilk günden gelip çişim geldi felan diyecek diye düşünüyordum o yüzden bi pes etme noktasına geldim ama etmedim etmem bezsiz uyudu bile gazamız mübarek olsun bakalım girdik bir yola 😃🥰
mylifes_myrules yohh_yavv bu iş büyük bir sabır ister sakin ve sabırlı olunmalı, yoksa çocuk etkilenir aylar sürer öğrenmez, inşallah en kısa zamanda halledersiniz
yohh_yavv mylifes_myrules sakinim zaten ama beklediğim gibi olmayınca bi afalladım o da tecrübesizliğimden kaynaklı bir durum
ebruli91 Eğer çişini kesik kesik yapıyorsa henüz kaslar hazır değil demekmis.Belki kasları hazir değildir ,iyi gozlem yapmakta fayda var
yohh_yavv ebruli91 aaa öyle mi 2 kere yaptı o şekilde yinede bi kaç gün denerim olmazsa bebeğimi daha fazla strese sokmadan bırakırım önemli olan onun hazır olması çünkü
ebruli91 yohh_yavv evet siz o çişini yaparken dikkat edin nasıl yapıyor ,kesik kesik mi yoksa çoğunu en azindan kesmeden yapıyor mu diye
yohh_yavv 3kedili2bebekli benim oğlumda çok su içiyor uyumada çok vermemeye çalıştım ama uykudan 1 saat önce 3 çay bardağı suyu içti bi içmede
Leylamoznur yohh_yavv bizde 29 da başladık olmadı hazır değilmiş demek dedik 30 aylık kendi başladı belki hazır değildir kuzum
yohh_yavv Leylamoznur ya hazır olmadığını öğrenmem için en az 2-3 gün deneme yapmam gerekmiyor mu çünkü hemen hemen herkesin bebeği ilk 3-4 gün gün kaçırıyormuş zamanla alışıyorlarmış bi defa girdim zaten rezilliği en azından ben denedim hazır değilmiş derim 😃