esragc 4 aylık bebeğim var şimdilik geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz spiral taktırmak istemiyorum doğum kontrol hapi ya da iğne düşünüyorum aranızda iğne yaptıran var mı nasil oluyor çok acıyor mu
betul97_ esragc şimdilik geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz Korunmuyorsunuz. Emzirirken de kullanılan doğum kontrol hapları var doktorunuza danışabilirsiniz
annevebebegiii__ esragc korunmak olmuyor o emzirirken doğum kontrol hapı yasak dedi bana çocuk doktoru prezervatif kullanıyoruz.