Kızlar oğlum 5 ayına girdi 3 gün önce dogdugundan beri meme mama şeklinde gidiyoruz. Philips avent marka biberon kullanıyoruz uzun zamandır bir aydır faln mamanın hepsini bitirmiyo ve kilo alımı yavaşladı. Biberon ucu 2 delikli acaba emerken yoruluyo olabilirmi. Alışveriş sitelerinde numaralarla alaklı yorumlar kafamı karıştırdu yeni uç alacagım 3 deliklimi 4 deliklimi daha iyi olur.