gokcekizinannesi 26082014 kızamık salgını var malesef. ankaradayiz eşim de öğretmen. okulunda herkesi asilamislar öğrenciler öğretmenler de dahil.
gokcekizinannesi almilakuzu sız polatlidansiniz sanırım. benim esim de öğretmen onların okulunda görülmüş ve hepsi aşılandilar. 80-91 yılları arasında doğanlar tekrar asilanackmis galiba. ama beni aramadılar sizi aradılar mi?
almilakuzu gokcekizinannesi ewet Polatlı dayız yok aramadılar ama sağlık personeli veli arkadaşlarımız var onlar uyardılar eşiniz Namık Kemal de mi öğretmen okulun aşılandığını duymuştum
gokcekizinannesi almilakuzu sentepe de şehit yasar cetinkayada. benim de arkadaşımın kızı namık kemalde. öğretmeni söylemiş onun da. benim bebeğim de küçük daha 5 ay 12 günlük. korkuyorum aşılanmadan bir sıkıntı yaşar diye Allah korusun
almilakuzu gokcekizinannesi Maşallah Allah bağışlasın kötü şeyler düşünmeyin siz olabildiğince önleminizi alın siz de oldunuz mu aşı yoksa sadece eşiniz mi oldu
gokcekizinannesi almilakuzu sadece eşim oldu. ben Allahtan evdeyim izindeyim dışarı çıkmıyorum gerekmedikce. bebisi de bu son olaylardan dolayı doktor harici pek çıkarmıyoruz. dediginiz gibi Allah korur insallah 😊