monster kızım nerdeyse 17 aylık olacak hala silikonla emziriyorum hiç de pişman ya da şikayetçi değilim o olmasa mama içecekti. Hiç hava yutma aşırı gaz problemi falam yaşamadık eğer silikonu memenize iyice vakumlarsanız bir şey olmaz. Sütümde azalma da olmadı ilk zamanlar biraz mama destekli gitmiştik sonrasında mama vermek istediğim zamanlar bile asla kabul etmedi 20-30 cc zorla içti. Silikon uç sütü azaltmaz. doğru takıldığında bebek hava yutmaz. Meme ucu büyüyebilen bir şey değil, emzirme anında büyüse bile bir sonraki emzirmeye kadar aynı halini tekrar alıyor. Ve silikon uç sayesinde ısırsa bile memem hiç acımadı, yenidoğandan itibaren hiç bir zaman yara olmadı. Tek külfeti dezenfekte etmek ve yanında taşımak. Ama mama verip biberon temizlemektense ve biberon+mama taşımaktansa bu çok daha kolay