Selamlar ek gıdaya geçeli 20-25 gün olcak bir türlü düzen oturtamadım saat ve açlık tokluk durumunu ayarlayamıyorum açken ek gıda veriyim diyorum o zaman güzel yiyor bu seferde öğle saati ikindiye sarkmış oluyor. Emzirip 1 saat sonra veriyorum tam öğle saatinde o zamanda tok diye yemiyor ne yapacağımı şaşırdım😂 sizin bu aylarda emzirme ve öğün düzeniniz nasıldı? Şuan öğlen sebze püre ikindi meyve şeklinde ilerliyoruz