Merhaba anneler bebeğim 8 aylık ve artık asla süt içmek istemiyor benim sütüm gelmedivi için mama alıp veriyordum ek gıda veriyorum şuan ama takviye olarak süt de veriyordum ne yaparsam yapım ağzını kapatıyor ve içmek istemiyor sizce nedendir bir fikriniz var mı??