yazmom merhaba öncelikle geçmiş olsun içinizi ferah tutun zor biliyorum yaşayan biri olarak 🌸🤲🏻 bizim de aynen sizin gibi oldu ilk gün hastanede alınan değeri 2.5 çıkmış bir hafta sonra (sarılığı da vardı) 3.7 yükselmişti sevk verdiler dünya başıma yıkıldı. Çocuk metabolizmaya yönlendirildik. Orada da kan testleri alındı buradaki sonuç 2 çıktı. Doktoru 1.9 bile olsa güle güle derdim ama 2 çıkmış takip edelim ve gen testi isteyelim dedi testi verdik bu ay yeniden kontrole gideceğiz sonucu da öğreneceğiz inşallah tamamen düşmüştür ve bitmiştir. Öğrendiklerim ; İlaç tedavisi 6 dan yüksek değerlere yapılıyormuş, 10 ve üzerine de diyet uygulaması yapılıyormuş. Rabbim çocuklarımızı korusun inşallah sizinde değerleriniz düşecek ve kurtulacaksınız 🤲🏻 Allah korktuğumuza uğratmasın