Kollarımdaki egzamanın kuruması için yıkamamam lazım sürekli ıslatmamam lazım. Ama her abdest aldığımda ıslanınca kızarıyor iyice kaşınıyor veya acıyor ve sürekli bu döngü devam ediyor.
Söylemek istediğim şeye gelecek olursam; abdest alırken kolumu dirseğe kadar değil de, yarıya kadar yıkasam olur mu egzamanın olmadığı kısmı, aklıma bu geldi.
Ama kolları dirseğe kadar yıkamak abdestin farzı, acaba kabul olur mu yarıya kadar yıkasam..
💐