Bebeğim ¾ gündür meme reddi oldu uykuluyken emiyor sadece onun dışında biberonun akış hızını sevmiyor emzirme danışmanıyla anlaştım cuma günü gelecek o güne kadar kaşık biberonla ver dedi veriyorum ama yarısı boşa gidiyor dışarıya dökülüyor ağlıyor e bi türlü doymuyor iki yutuyor 5 I dışarı dökülüyor nasıl yapacağım