cikolatatatlisi Eskiden yerde yatılıyordu ama evler daha boştu, sürekli havalanıyordu ve yataklar kaldırılıyordu. Şimdi halı, eşya, kapalı ortam derken toz daha çok birikiyor. O yüzden tamamen yere değil de biraz yükseltmek daha sağlıklı diye düşünüyorum. Sen bilirsin 🤗