Bana göre imkansız ama size sormak istiyorum bugun doğum yapalı tam 4 ay oldu ilk aylar iki göğüsten toplam 10 ml geliyordu bebek sarılık oldu mamaya geçtik benden süt gelmeyince emmedi reddetti çok zorlasamda sonra giyilebilir lansinoh pompa aldım arttıramadım psikolojim bozuldu sonra kestim sağmayı şuan hiç gelmiyor geri gelme ihtimali var mı