bebeğim gece gündüze göre daha iyi uyuyor ama gündüz uykuları hep kesik kesik ağlayarak uyanıyor gazını çıkartıyorum öyle uyutuyorum ama sanırım alt gazında problem yaşıyor. ya da acaba yerini yadırgıyor mu 💆🏻♀️ kucağımıza alıyoruz bazen öyle uyuyakalıyor ya da yürüyoruz evin içinde öyle uyuyor normal mi? bebeğim 1 ay 15 (46) günlük