acilinbenanneyim Kızlar bebeğimin bir hafta önce sırtında bu şekilde çıkmıştı fındıklı kurabiye yemişti ondan mı acaba dedim başlık açmıştım öncesinde 1 yaş aşısı olup sonra bunlar çıkmıştı burada başlık açmıştım. Onlar geçti kortizonlu kremle şimdi de üç gündür bacakları ve bugün de karnında çıkmıştı ve kaşıyor yani kurabiye de vermiyorum artık fındık alerjisi olsa geçerdi ve çıkmazdı başka sanırım. Yaşayan var mı özellikle 1 yaş aşısı sonrası böyle olan var mı yarın doktor randevumuz var gidemedik de yarın gideceğiz