Oğlum 18 aylık 79 cm boy 10 kilo. 2 kilo 43 cm doğmuştu doktor doğum boyuna göre uzaması vs iyi dedi ama beslenmesine göre yeterli kiloyu alamıyor yemek seçmez sebze,et,balık,baklagil,yumurta yer paketli gıda hiç yok şeker vs yok hayatında. Kan değerleri vs hepsi iyi yani ne yapmam lazım kilo alabilmesi için.🫠 görenler küçük,minyon dedıkce sınırlerim bozuluyor haliyle