Sevdaguzeltepe Aptamil prosyneo 2 numaradan fazladan elinde olan satmak isteyen varsa lütfen acil yazabilir mi coronadan dolayı mamayı yağmalamışlar bulamıyoruz acil lazım lütfen yardımcı olun🙏🏻🙏🏻
26082014 Sevdaguzeltepe ya bende Aptamil 3 numara kullanıyorum bulana kadar neler çektim bu ne yaa hiç biterse bişe bırkmamşlar valla
Sevdaguzeltepe 26082014 evet bende almadım şimdide bulamıyorum ezca deposundaki tamıdıgımız bir süre yurtdışından ürün alınmayacagını o yüzden stokların bittigini söyledi