busradurukilic Merhabalar. Saç derimde çok fazla kuruluk var buna bağlı olarak kaşıntı aşırı derece ve beyaz kepek döküntüleri oluyor çok rahatsız ediyor. Egzama başlangıcı da olablir. Başına gelen var mı? Önerebileceğiniz şampuan saç bakım yağı vs var mıdır?
simseklivekalpli busradurukilic cildiye krem ve şampuan veriyor. Head and shoulders derma x pro serisi de egzama için iyi diye duydum kızımda deniyorum şimdilik
Prenses_annesi22 busradurukilic bnm ve kızımın sac derısınde kabuklanma oluyordu su kaynaklı dusunyorm esımdede kepek vardı cnku bız bıobaby aldk memnunum hem vucut nemlendırıcı dus jelı hem sampuan kullanyoruz elmalı olanı mıs gbı yapıyor zeytınyaglı tertemız
busradurukilic simseklivekalpli derma x pro serisini yorumlarına baktım siz söyleyince teşekkür ederim bu seriye bir şans vereceğim aldım bugün. Hatta kullandım bile ☺️ doktora daha önce gittim fakat verdikleri de pek fayda etmedi gibi
busradurukilic simseklivekalpli artık benim eklem yerlerinde vs egzama var sürekli krem falan da kullanılıyorum malesef bu egzamanın tam çözümü yok. Saç derilerimde kılın hep böyle oluyor verdiği şampuan işe yaramıyor losyon da hafifletiyor o kadar
mrvparla Ben ve eşimde de aynı sorun vardı eczacı Vichy dercos anti dandruff şampuanı önermişti.İkimizinde tamamen geçti.Hatta çevremden 4-5 kişiye daha tavsiye ettim hepimizinki geçti.