7 yaşında kızım var önceden ben yetişiyor yapıyordum ama şimdi 2. De olunca odasının dağınık olmasına tahammül edemiyorum , kıyafet çıkartıp yere atmasına çöplerin sağda solda olmasına sinir oluyorum , söyleyince yapıyor bazen sinirlenip kızıyorum . Güzellikle anlatıyorum ama illa ki benim söylemem lazım söylemeden yapmıyor suçlusu benim küçükken bu sorumluluğu vermem lazımdı, ceza vereyim diyorum tabletini vs alayım ya da arkadaşlarıyla oynamaya göndermeyeyim ama bilmiyorum kötü anne olmak istemem nasıl çözüm bulabilirim ?